
Inssi-Divari yhdessä F-liigan ja KUULE MUA! -projektin kanssa palkitsee marraskuussa seurojen taustoilta Reiluja kannustajia. Reilut kannustajat ovat aikuisia, jotka ovat omalla toiminnallaan edistäneet lasten ja nuorten hyvinvointia. Heillä on tsemppaava ja esimerkillinen asenne, kyky olla läsnä ja kyky ottaa lapset ja nuoret huomioon. Lisäksi Reilut kannustajat puhuvat kauniisti ja kunnioittavat kaikkien pelitaitoja. Heillä on myös kyky puuttua epäreiluun käytökseen sitä nähdessään.
SBS Wirmon miesten palkitsema reilu kannustaja on pitkän linjan wirmolainen Peter Österholm. Palkinnon ojensi SBS Wirmon puheenjohtaja Piia Iivonen.
Puimurit onnittelevat!
| 02.03.2026 13.18 | Miro Portnoj urheilulinjan lajivalmentajaksi |
| 18.02.2026 10.06 | Kirvelevä tappio Joensuusta |
| 18.02.2026 10.04 | Iso voitto kotihallissa |
| 26.01.2026 10.18 | Puimureille piste Kirkkonummelta |
| 19.01.2026 09.53 | Puimurit käynnistivät vuoden kotivoitolla |
| 24.12.2025 13.09 | Maalinteon sietämätön vaikeus |